اخبار, بلاگ

درباره مجتمع فنی تهران

مجتمع فنی تهران نمایندگی پیروزی

اهمیت مجتمع فنی تهران در بین آموزشگاه ها

امروزه افراد مختلف برای گذراندن دوره های مختلف به دنبال موسسات آموزشی مختلف میگردند و انتخاب موسسات و آموزشگاه های خوب برای افراد اهمیت بسزایی دارد.

نکته اول: تعداد ساعات

اطمینان از برگزاری دوره از نظر تعداد ساعات(طبق ساعات اعلامی از جانب آموزشگاه برگزار کننده) و اینکه تعداد ساعات متناسب با دوره باشد.به طور مثال، دوره پایه ای مانند  ICDL  (هفت مهارت اصلی کامپیوتر) در بسیاری از آموزشگاه ها با تعداد ساعت پایین برگزار میشود و تمامی مطالب عنوان نمیگردد،مسلما برای دوره های همچون تسلط بر هفت مهارت اصلی برای کارآموز تمرین و تکرار در کنار مدرس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مجتمع فنی تهران در بین تمامی موسسات و آموزشگاه ها تنها آموزشگاهی است که بیشترین تعداد ساعت را برای تمامی دوره ها درنظر گرفته است مانند ICDL که در ۱۳۱ ساعت ،حسابداری ویژه بازارکار ۱۸۰ساعت،عکاسی ۱۱۰ساعت ،طراحی وب ۱۵۰ساعت وغیره…….

نکته دوم: شهریه مناسب

شهریه مناسب یکی از دغدغه های افرادی ست که میخواهند دوره ای را ثبت نام کنند اما مهمترین نکته این است که شهریه به ازای چه تعداد ساعت؟

نکته ای که معمولا خیلی از افراد به آن توجه نمیکنند آموزشگاه هایی که شهریه پایین برای دوره ها در نظر میگیرند ولی دوره را به صورت نیمه و با تعداد ساعات کمتر برگزار میکنند.

نکته سوم: اساتید

مجتمع فنی تهران با تکیه بر اساتید مجرب و باسابقه دوره های مختلف خود را برگزار میکند، اساتید جهت همکاری با مجتمع فنی باید از سابقه تدریس مرتبط و سوابق کاری دیگردر این زمینه برخوردار باشند، و پس از بررسی و تایید از جانب دپارتمان های اصلی مجتمع فنی مرکزامکان همکاری با شعب و نمایندگی های دیگر مجتمع فنی را دارند.

نکته چهارم: مدرک معتبر و ترجمه شده

مجتمع فنی تهران در پایان هر دوره ، به کارآموزان مدرک معتبر با هولگرام و مورد تایید از سوی سازمان استخدامی کشور را ارائه میدهد،علاوه بر این کارآموزانی که خواستار مدرک بین المللی هستند میتوانند برای مدرک خود تاییدیه و مهر سفارت و دادگستری را دریافت کنند و مدرک خود را بین المللی کنند.

نکته پنجم: بازرسی و نظارت

مجتمع فنی تهران(مرکز) برای ارائه خدمات بهتر تمامی شعب و نمایندگی های خود را از جوانب مختلف مانند اساتید ،کیفیت و نحوه برگزاری کلاس ها و غیره… مورد بازرسی و نظارت قرار میدهد. و کارآموزان در صورتی که در حین برگزاری دوره های خود در شعب و نمایندگی ها به مشکلی برخوردند میتوانند از طریق بخش بازرسی مرکز مشکل خود را مرتفع سازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *